Meer informatie over een spreker marketing?
Neem vrijblijvend contact op via: 030 – 200 10 20

Aanvullende informatie
  • Inclusief telefonische voorbespreking
  • Maatwerk mogelijk
  • Voor marketeers, sales of ondernemers
  • Bart is auteur van 'De Online Marketingmachine'

Spreker over Marketing

De wereld is veranderd. En dat geldt zeker voor het vakgebied marketing. Ben je op zoek naar een spreker die haarscherp deze veranderingen kan schetsen? Een spreker die inspirerend kan vertellen over hoe je succesvol marketing bedrijft in de 21e eeuw? Zoek niet verder!

Marketing in de 21e eeuw is niet meer te vergelijken met traditionele marketing zoals we ooit uit tekstboekjes leerden. Het internet, social media en de snelheid van ontwikkelingen zorgen ervoor dat we marketing niet meer kunnen bekijken als een simpele optelsom van Product, Prijs, Promotie en Plaats. We noemen de consument tegenwoordig gewoon weer “klant” en komen er weer achter dat de waarde die je biedt aan een klant het meest belangrijke is. En dat begint al helemaal aan het begin van de klantreis.

Marketing 3.0: value based marketing

Tijdens zijn lezingen schetst Bart haarscherp de ontwikkelingen in marketing en geeft hij inspirerende voorbeelden, tips en technieken om jullie organisatie succesvol om te laten gaan met moderne marketing en sales. Zo spreekt Bart over hoe je klanten écht kunt begrijpen, hoe je tastbare waarde kunt toevoegen en hoe marketing kan helpen om naast korte termijn successen ook lange termijn bijdraagt aan omzetverhoging.

Hoe maak je marketing waardevol én rendabel?

Worstelt jouw organisatie met marketingvraagstukken? Join the club. Er zijn legio organisaties die het lastig vinden om hun marketinginspanningen rendabel genoeg in te zetten. Nieuwe media, mondige consumenten en genadeloze transparantie via het online kanaal hebben gezorgd voor een ander speelveld. Een speelveld met uitdagingen, maar met misschien nog wel meer mooie mogelijkheden, een-tweetjes en spelcombinaties.

Freeconomy: het nieuwe marketingmodel

Het kosteloos weggeven van producten of diensten is niets nieuws. Tussen 1900 en 1920 begon Gilette al met het gratis weggeven van scheermes houders bij zeepverpakkingen. Mannen moesten zelf navullingen kopen: een prachtig verdienmodel. Eerst waarde toevoegen door iets weg te geven en vervolgens de klant binden. Nog steeds wordt dit model veelvoudig toegepast. Met één groot verschil: de hele wereld is ‘connected’ en er is volledige transparantie over de kwaliteit die je biedt.

Tijdens deze sessie schetst Bart als spreker de ontwikkelingen in marketing en geeft hij inspirerende voorbeelden, tips en technieken om ervoor te zorgen dat jullie organisatie écht onderscheidend wordt. Interactief en met humor.

Neem vrijblijvend contact op